Ansökan + bröllop

ANSÖKAN ÄR INSKICKAD OCH LÄGENHETS JAKTEN FORTÄTTER!

Var på Bröllop igår, inte Vickans och Daniels utan min kusin gifte sig också. Såg däremot när Vasaorden åkte med brudparet ombord! Jag älskar bröllop!!!! Så fint! Kollade på Kronprinsessans och prinsens bröllop idag på svtplay, hur fina var de inte tillsammans?!?! SÅÅÅÅÅÅ FINA!
.
Men som sagt var ju också på bröllop igår, på ett ställe som heter Fåfängan (Vet, skumt namn:s) och detta ställe hade en underbar vy ut över Stockholm... Slottet och allt!!! Helt underbar utsikt. Utsikten gjorde att jag kände en smärre ångest för att åka, men jag får hitta ett ställe som är lika vackert där borta som jag har hittat här nu!
Titta på utsikten:
Shit, vad jag kommer sakna denna storstad som jag är så trött på!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta Marti

Fåfängan e Amandas favvo ställe.... Glutenfritt också... :-)

2010-07-13 @ 08:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0