I'll hold you close, you'll stay forever...

22 dagar kvar tills det att jag lämnar Sverige, ska bli såååå roligt!!! Men samtidigt såååå jobbigt! Åh känslorna man känner går verkligen inte att beskriva, ena sekunden skrattar man av ren lycka, men i andra sekunden gråter man av ångest att lämna alla och speciellt familjen!
.
När jag är nervös kan jag bli arg eller ledsen för minsta lilla grej, det är inte med min mening men så är det. Jag ska göra mitt bästa för att inte låta den sidan komma fram nu de sista veckorna som jag har att spendera med min familj och mina vänner. Jag har redan fått min bror att nästan gråta (förlåt för de), men nu ska jag göra mitt bästa för att inte visa min nervositet som resulterar i att jag är på dåligt humör!
.
Okej, om detta... 22 dagar kvar och tiden flyger iväg samtidigt som det känns som att den står stilla! Sandhamn imorgon, SWEET!!!
Later aligator!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0