How are you, hello, goodbye...

Au revoir Sverige, vänner och familj! Nu ska man snart gå upp, och har inte ens gått och lagt sig! Klockan 03.30 ringer klockan och planet går ju som sagt 06.30! Så taggad, men livrädd!!!! Men imorgon när jag landar så stannar jag i L.A för natten med familjen Larsson sen så drar jag vidare till Santa Barbara hostel och letar upp Anna och Carro så har vi en lägenhet att signa :D WOOOOOHOOOO!
.
Japp, nu är allt packat och klart och jag önskar nästan att jag var detsamma... Nerverna går på högvarv och jag kan börja gråta för ingenting! PSYKO!!!! haha!
.
Har lite kvar dock, haha. Ska ladda ipoden med musik, och ladda datan :D Och måla naglarna, väääääldigt viktigt!!!! Sen ska jag gå och lägga mig i sängen, försöka sova kan man ju, men lär inte lyckas. Så det blir nog att titta på greys anatomy :)
.
Pusspuss, så hörs vi i Amsterdam eller L.A!!!!!!!!!!
.
(Photo by Eric Andersson)

Kommentarer
Postat av: Peter

Lycka till gumman! :D

Vi hörs när du kommit fram!!

Puss o Kram

2010-07-30 @ 03:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0