Words don't come easy without a melody

Så en ledtråd till vad jag har i görningen... är ni beredda?

Min rubrik avslöjar en del "Words don't come easy without a melody", eller ja i alla fall för mig som vet vad jag ska göra! Men för er som fortfarande undrar...

"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." Haha det sa er inte så mycket heller va? MEN tänk efter, det har ju i alla fall med drömmar att göra, och denna gång är det inte endast min dröm som går i uppfyllelse utan en massa drömmar som går i uppfyllelse! HM.....
DREAM AND WISH (hihi avslutade med en liten ledtråd till...)


Kommentarer
Postat av: Anonym

När får man veta vad det är du ska göra då? :D Vill veta!!!!! Och kan inte du lägga upp någon mer låt du gjort? Du är duktig!

2010-09-04 @ 00:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0