What do you say to taking chances?

Så skriva en låt... det har jag ju gjort förut! Så kom igen nu, hur svårt kan det vara?

Jo det ska jag ta och berätta... att skriva utan krav är enkelt, att skriva med krav är också enkelt! Men att skriva för någon/något som sedan ska betyda mycket för omvärlden, det kan sätta lite press på en. Men jag ska göra mitt allra bästa, och hoppas på att detta är något som går igenom! Det är något jag bryr mig så mycket om så vore kul om man lyckades!

Låten ska vara något i stil med :
.

.
Blev även lite inspirerad av denna text:
.

.
Så vad tror ni att jag har i görningen? Kommentera gärna och ställ frågor och tyck till! OCH TROR NI JAG LYCKAS SKRIVA DENNA LÅT?

Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha puss på dig, maten var suuuupergod

2010-08-26 @ 23:45:46
URL: http://johannaekheim.blogg.se/
Postat av: Petra

kvack kvack =)

Jag tror att du kommer att lyckas perfekt med vad du ska göra. jag antar att du ska skriva en låt som handlar om din dröm och att du ska våga ta chansen, eller???

pusspuss

2010-08-30 @ 08:49:37
Postat av: Malin

Hihi, nej du är fel ute Mammi lilla :)

2010-08-30 @ 21:01:24
URL: http://missfamousma.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0