Welcome to the land of fame excess

Har glömt att säga en grej till er... när jag åkte från SB till LA såg jag HOLLYWOOD skylten!!!... okej det var från bussen men det räknas väl?!
.
Idag så har jag strosat omkring på Rodeo Drive, inte så jätte stor gata... inga kända butiker heller...! OKEJ SKÄMT O SIDO!!! As nice street, och väldigt schysta butiker! Så om ni någon gång tänker åka till LA, Beverly Hills, så är Rodeo Drive ett måste! Gå sakta men säkert den ena sidan från start till slut och byt sedan sida. Du kommer inte ångra dig! När man gick där kände man inget större behov av att shoppa (:O) utan man kunde bara gå omkring och kolla på allt som hände runt omkring och alla stora butiker! Men inte riktigt kan man gå hela den gatan utan att shoppa något, inte jag i alla fall. Måste ju få hem lite grejer ;D
.
Så jag handlade underkläder och ett par pjamasbyxor (jag vet mamma, för jag har ju iiiiiiinga andra pjamasbyxor) på Victoria´s Secret och sen köpte jag ett par byxor (som matchar tröjan pappa köpte åt mig för ett tag sen) på Juicy Couture. I like it!!! :) Fick dessutom en liten "väska" på köpet på Victoria´s Secret... perfekt för mig, nu har jag två handbagage hem! haha, vilket kanske behövs...!
.
Imorgon är planen att åka till Hollywood blvd, hade tänkt göra det idag men kände att jag hade gått länge på Rodeo Drive och suttit på Starbucks. Dessutom ville jag ha något att göra imorgon så det får bli imorgon, fredag. :D Någon som vet om Hollywood blvd och Universal Studios ligger nära varandra? Kanske ligger på Hollywood blvd? haha, noll koll hej! Men jag kan inte åka härifrån utan att ha besökt Universal Studios!!! ETT MÅSTE!
.
Imorgon hade jag även tänkt att kolla om det går att köpa en blackberry utan att binda sig till ett abonnemang, istället för min Motorola tänkte jag :) Så det ska kollas!!
.
Jag har försökt att lägga upp videobloggar, men hotellets internet vill inte få kontakt med youtube så att jag kan ladda upp filmerna här! Besviken, men ni som vill kan få se dom när jag kommer hem! haha, fail! Hade även tänkt att lägga upp bilder i detta inlägg men internet är fööööör segt så det går aldrig!
.
Nä, nu är klockan 6.30 p.m här och antagligen då 03.30 hos er... så jag ska gå ner till hotellets restaurang och äta en god middag för första gången och ni får fortsätta sova! Sov gott och ha en bra dag :)
.
KOMMENTERA GÄRNA MYCKET OCH OM NI HAR FRÅGOR SÅ SVARAR JAG MER ÄN GÄRNA! :)
.
Peace och hejdå... har jag nämnt att jag vill flytta till LA btw?! haha!
.

.
Tänkte att denna låt passar ganska så bra nu, förutom att min låt inte spelas på radio... haha

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej älskling!

åhhh va härligt det låter att gå gata upp och ner och titta på allt och alla..jag vill också!!! Pjamasbyxor behövde du ju verkligen =0 mongo...=) då kanske vi kan kasta några när du kommer hem.Bra att du fick en väska till, lär du ju behöva =) Ha det så roligt idag när du ska på dina utflykter och var rädd om dig::kvack kvack.. älskar dig gumman vi ses snart=) pusspuss min lilla ankunge

2010-08-06 @ 17:28:18
Postat av: Mats

Go morron älskling! dubbla handbagage får du nog lite trubbel med....

Har du kollat med KLM hur du gör med dina extra kilon, klokt att kika på det i tid:)

Vi har just kommit in från en soft dag vid poolen, passade på att njuta där eftersom det ska bli regn i helgen.

Jag är ledig nästa vecka oxå:)

Ses snart!



Pussar från Pappa

2010-08-06 @ 18:25:00
Postat av: Malin

haha men pappa det är inte direkt någon väska, typ mer strandpåse...:P ja jag kollade, men fattade inte riktigt :p

Nej mamma jag är inget mongo och här slängs inget ;D



då kan vi umgås heeeela nästa vecka :D

pusspuss älskar er!

2010-08-06 @ 19:27:46
URL: http://missfamousma.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0