There's something in the air in Hollywood!

Dagen började med att jag packade ihop min resväska, eller ja... jag packade om den. Känns lättare nu än när jag lämnade Sverige? SKUMT!!! Har ju inte glömt något så, kanske bara är så att jag packar bättre än pappa! (Förlåt pappa) Sen bar det av till HOLLYWOOD BLVD!!! Egentligen är det ju bara en gata, men jag älskade den! Dock blir man trött efter ett tag, alla nya intryck och känslan av att bara vara där gjorde en trött.
.
Men jag shoppade lite, en tröja och en mugg till mig och en grej till Eric :) Gick och kollade på alla stjärnor också, det var ju inte få av dem... hittade en perfekt plats till min stjärna också. Alldeles perfekt, har paxat den! haha.
.
När jag för en sista gång gick vid en fontän på Hollywood Blvd så hör jag hur en tjej skriker och kommer springandes mot mig, och då menar jag verkligen skriker. Höll på att kissa på mig, hon skrek ju lungorna ur sig! Men sen såg jag varför... jag stod ju två meter från självaste JASON MRAZ! Haha blind jag var... och jag undrar hur hes den tjejen är nu?! hm... Jag fick i alla fall en bild på Mr. Mraz, men orkade inte stanna kvar och fajtas med alla skrikandes tjejer för att få en bild MED honom, så jag gick! Vilket jag ångrar lite nu... har ju hört att man ska ta varje chans man får att berätta för folk att man är en låtskrivare. Vore det inte värsta coola grejen om Jason Mraz sjöng min 30 days, hans röst skulle passa faktiskt!
.
Efter det att jag lämnade min framtida co. worker, så gick jag ut på självaste walk of fame igen, och såg ytterligare en skara människor och tänkte "hm, jag undrar vem det kan vara i mitten av den där klungan?" Så jag var ju bara tvungen att gå fram... och kan ni gissa vem det var? Och nej det var tyvärr inte Miley Cyrus...! Det var the one and only, the king of pop... det var Michael Jacksons stjärna! Alla ville ha en bild på eller med hans stjärna, även jag!
.
Sen åkte jag hem, en heldag på Hollywood Blvd var coolt men tröttsamt. Mycket människor, och då menar jag mycket! Åkte hem och åt på hotellets restaurang, blev en halvgod hamburgare! Inte värt det dock...!
.
Imorgon har jag det allra allra sista att kolla, så det blir taxi till T-mobile som ligger på Beverly Drive, som i sin tur ligger typ ett kvarter från Rodeo Drive. (haha, ser ni mamma och pappa, jag har inte alltid dåligt lokalsinne... eller så är det så att jag absolut älskar denna stad) Ska kolla om T-mobile säljer Blackberry utan abonnemang! Cross your fingers for me.
.
Nu är man ny duschad och pjamasen är på och Disney Channel är på TV:n... kan man ha det bättre? Man upplever sin framtid på dagarna och bara har det mysigt på kvällarna, I like it! :)
Fortsätt sova gott alla där hemma, klockan är ju iof 8 hemma nu så ni kanske är vakna?:) Aja, då får jag önska er en bra dag och gör det bästa utav dagen!
.
Kärlek från LA

Here you go, my future co. worker Mr. Mraz... "Life is wonderful"

Kommentarer
Postat av: Eric

Vad kan det vara då:P

2010-08-07 @ 09:48:36
Postat av: Malin

Skit i de du ;D

2010-08-07 @ 09:49:31
URL: http://missfamousma.com
Postat av: Petra

Ojojoj.. Vad du har hunnit massa grejor.. Och kändisar överallt :) hoppas att du har tagit mycket kort så att vi får se många bilder här hemma... Kunde jag ju ana att du skulle ha Disney channel på :) då blir ju allt perfekt där du ligger och myser.. Ha det bra imorgon när du ska på nya upptäcksfärder.. Ja och lokalsinnet verkar ju helt plötsligt fungera :D pusspuss älskar dig.. Kvack kvack

2010-08-07 @ 10:22:08
Postat av: Peter

Hittar du inte några gamla maskiner där??? hehe

Hmm kanske inte så intressant för dej! :-D

Det mesta e väl skitdyrt på dom där kändi gatorna......

Med amerikanskat mått dyrt men förmodligen billigt om vi jämför med Sverige.

ha det riktigt trvligt nu dagarna some e kvar!!



PoK

2010-08-07 @ 14:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0