Let the stars tell your story

Att alltid ha något att vända sig till i svåra tider, det ger en viss trygghet! Mitt namn är Malin och jag är en singer/songwriter, och jag står för det jag gör och jag står för den musik jag skapar. Så feel free att göra mig sällskap på min resa med min musik! För en dag kommer det vara min låt som spelas på radio, kanske inte med mig men det gör inte så mycket!
.
Besök www.myspace.com/missfamousma för att ta del av det jag sysslar med, och för att lära känna mig. Då jag finns i alla dessa låtar!! Förr "vågade" jag inte stå för det jag håller på med, då jag inte trodde på mig själv och det jag gör. Jag har lärt mig att så länge jag lägger ner mig själv i det jag gör så finns det ingen som kan döma mer än jag själv. Så länge jag är ärlig i det jag gör, så bryr jag mig inte så mycket om vad andra tycker, om de inte tycker om det vill säga. Och självklart är jag öppen för kritik, men det finns bra och dålig kritik. Och jag har stängt av för den elaka kritik som ibland kan förekomma på Internet.
.
Så, så länge du själv tror på det du gör, då finns det ingen anledning att sluta göra det. För om du tror på det du gör, då blir det mer trovärdigt och publiken du söker kommer tro på det du gör och vilja se/höra mer. Spelar ingen roll vad du vill göra, om det är musik, sport eller kontorsarbete!!
.
Så jag vågar idag stå för alla mina texter, och att jag sjunger. Inget jag gömmer för de i min närhet längre! Vill jag ta mig någonstans här i världen behöver jag allt stöd och support jag kan få :)
.
Jag skriver låtar byggda på egna erfarenheter men även berättelser som andra berättat för mig. Så har du en berättelse och vill ha en låt om det hela, tveka inte på att maila in din historia så ska jag se till att göra mitt allra bästa för att du ska få din berättelse i text och melodi!
Maila mig på: [email protected]
.


Kommentarer
Postat av: ERICA

Malin!! jag har läst varenda inlägg ... tror jag, haha, i din blogg nu. Tycker det här är superintressant och tycker det är så grymt kul att du vågar stå för det du håller på med och jag hoppas INNERLIGT att du kommer någonstans eller når hela vägen med det! du har ju det bästa; inställningen. Jag ska iaf fortsätta följa dig och stötta dig !! LYCKA TILL! kram erica :)

2010-08-15 @ 18:38:49
URL: http://ericatimar.se
Postat av: Malin

TACK Erica!!! Betyder mycket att höra, verkligen!! Och jag följer din blogg :D Kram

2010-08-15 @ 23:53:53
URL: http://missfamousma.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0