The hardest part is letting go...

Jag tror inte att jag förstått att jag ska åka... Okej jag har inte skickat in ansökan till skolan än för jag väntar på att betygen ska komma! Men har mailat organisationen som hjälper mig med ansökan och allt och de säger att så länge de får in ansökan innan sista anmälningsdagen så kommer man oftast in!
.
Det kommer bli jobbigt att säga hejdå, det kommer bli tårar och saknad. Men tro mig jag ser fram emot denna resa så mycket, men det kommer bli ett jobbigt hejdå! Jag satt och kollade lägenhet för några dagar sen, som ni ser i inlägget under, och det är verkligen askul att leta! Men då slog det mig: Vad fan har jag gett mig in på?!?! Känslan är väldigt svår att förklara, som ni kanske märker... haha!
.
Det är glädje blandat med skräck! Men mestadels GLÄDJE!! Men the hardest part is letting go...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0