I´ll see you soon then...

Tänkte skriva ett inlägg med lite info om vem jag är och min resa för er som inte vet :)
Okej, hm... Mitt namn är Malin och jag har haft en dröm om att bo i USA sen jag gick i 6:an tror jag. Så i år tog jag studenten, vilket var en underbar känsla för då får jag en chans att jobba på mina drömmar i USA... men samtidigt en väldigt jobbig känsla då jag älskade (älskar gör jag ju faktiskt) min klass. Så till er i 07Spd som läser detta, TA ÅT ER!!!! <3
.
Men okej, åter till ämnet. Jag har som sagt drömt om att åka och bo i USA sen jag gick i 6:an, inte bara om att bo där utan även att försöka satsa på en karriär som singer/songwriter. Jag älskar musik och allt som har med det att göra. Så länge jag får hålla på med musik, om det är att sjunga eller skriva spelar ingen roll, för jag blir lycklig av båda två. Så jag tog mitt förnuft tillfånga och började kolla på olika skolor i Californien, men hade även Au Pair i tankarna ett tag. Så länge jag fick åka ifrån Sverige! Jag älskar Sverige men har under en längre period varit lite trött på Sverige. Så jag tror att jag måste komma iväg och försöka uppfylla mina drömmar innan jag kan komma tillbaka till Sverige och uppskatta det så mycket som jag en gång gjorde.
.
Jag har nu bestämt mig för vilket skola jag ska plugga i, och vilken organisation jag ska åka med... Jag söker in till Santa Barbara City College och åker med en organisation som heter Blueberry! Jag letar fortfarande lägenhet, men har hittat två jag är förälskad i. Jag åker i slutet av juli och kommer kanske hem till jul och nyår igen då det är ett lika långt lov som det svenska sommarlovet!
.
Har ni frågor, så lämna gärna en kommentar :)
.
.
Den dagen jag flyttar, ja den dagen kommer jag sakna dig min fina vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0