The city of Angels is lonely tonight!

7 DAGAR KVAR, ENDAST 7 DAGAR!!!!!!!!!!! Thats crazy!!!!! Typ det jobbigaste kvar att göra, packa och säga hejdå till alla.
Får lite panik, mitt pass borde komma vilken dag som helst kan tyckas. Skulle kännas skönt att ha det i handen nu!!!
.

.
Och återigen tar vi fram denna goding, nu när det endast är 7 dagar kvar... tar fram det bara för att få lite panik liksom... (smart drag)

.

Ambassad formulär - CHECK

Boka ambassad intervju - CHECK

Ambassad intervju - CHECK

Kursavgift innan 11 augusti - (måste få hem visument)

boka flyg - CHECK

hitta boende - HALV CHECK

CSN - (tar en jävla tid:S)

Bank utdrag - CHECK

Betala bank KVITTO 1120 kronor - CHECK

.

Packa - HALV CHECK

Skicka ut adress, skype, blogg till alla - HALV CHECK

.
.
Min bror har nu fixat denna hemsida till mig, fin va!!? riktigt stolt!! Men signa upp er för nyhetsbrev så får ni ett mail varje gång jag uppdaterar bloggen och/eller hemsidan :D
Glöm inte att bekräfta din email adress :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0