One day here, one day there And again it's time to go

Jag har nu haft en dejt med ambassadens hemsida sen klockan 07.30 imorse för att se om de kommer med nya tider för intervju... hoppet försvann där ett tag men vid 14.00 kom en tid klockan 08.00 upp, det var den 27 juli. Jag bokade den även fast jag visste att det var sent ute, eftersom att ambassaden behåller ditt pass i några dagar och sedan skickar det till dig?!
.
Men jag fortsatte att uppdatera sidan hela tiden för att kanske finna en ny tid, och gissa vad... klockan 14.30 kom en ny tid ut. Så jag bad mamma avboka den gamla tiden så att jag kunde boka den nya. SÅ nu har jag en dejt med ambassaden måndagen den 19 juli klockan 10.30!!!! ÅÅÅÅÅÅH så skönt, det löste sig!!!!!!!!!!!!!
.
Now Im happy, and now I can finally breathe!
.

Kommentarer
Postat av: Elina

Fan vad kul ! :D

2010-07-13 @ 13:25:45
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0