A chapter ending but the stories only just begun

Hämtade ut mitt pass med visum på posten igår, skönt att ha det i handen nu! Letar fortfarande boende, den förra lägenheten blev det ingenting med då den ena tjejen drog sig ur och då blev det för dyrt för oss andra... så är nu på jakt igen!
.
Frida, Wilma och Tim var här och åt lunch och sa hejdå idag, som alla dessa hejdån man gjort nu så känns det skumt!!!! Farmor och farfar kom förbi också, sa hejdå och kramades läääänge :) Tack för pengarna :)
Nu ska jag packa mina kläder, och skaffa blueberry försäkring sen är jag good to go, så att säga! Är endast en hel dag kvar i Sverige!!!!!!! AHHHHHHHHH :D
.
Kalle och Kattis, med barn, är så gulliga och hämtar upp mig på LAX när jag landar. De är där på semester, så de plockar upp mig :D TACK!!!!!
.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, blir väl roligare inlägg när jag åkt:p
FATTA JAG LÄMNAR SNART DENNA TRYGGHET FÖR NÅGOT HEEEEELT NYTT:D Spännande, men livrädd!!!!!!

Fick ett mail av en tjej som undrade hur länge jag sysslat med musik och om jag kommer lägga upp det här på bloggen.
För att svara på de så, jag har sysslat med musik sen jag var omkring 13 år, är 19 nu, så i 6 år :) Det var Gavin Degraws låt "I dont wanna be" som fick mig att börja sjunga och skriva... ingen aning om varför just den låten, men nu betyder den låten en hel del för mig!
Och ja, en vacker dag, snart hoppas jag, kommer jag lägga upp min musik här på bloggen eller på min hemsida, www.missfamousma.com! Så håll utkik!! :) Och tack för mailet :)
.
Words fail, music speaks!

(http://www.weddingcompare.com/Wedding-Music.asp)

Kommentarer
Postat av: Veraaaaaaaa

Jag röstade på din sko! fem stjärnor! ^^ du får gärna rösta på min bild men bara om du tycker den är värd det. http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7054 kram!

2010-07-28 @ 16:49:21
URL: http://suitedup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0