My heart beats for music

Så då har man vart hemma sen i måndags, känns konstigt om jag ska vara ärlig! Nu ska det sökas jobb och grejer... hm! Vad vill jag jobba med? MUSIK i all dess form! Så sitter och söker på internship på olika skivbolag, vore ju as coolt, eller hur?!?!
.
Sitter också och tittar på gamla bilder, eller ja typ några månader gamla bilder... MEN där var jag brunhårig, nästan svarthårig!! Vill färga håret, NUNUNU!!!
.
Är sugen på att träffa Bebbsan för att skriva musik också, saknar den tjejen enormt! Hoppas hon hinner träffas snart!!
.
Här är en låt som jag och Ebba skrev tillsammans, dock endast jag som sjunger på denna version. Finns en duett version men den finns inte på film så det blev denna:
.

.
.

.
När vi skrev den låten, så tänkte i alla fall inte jag på någon speciell... eller det är klart att det alltid finns någon i tankarna när man skriver den, men omedvetet denna gång. Men den har vuxit och har kommit att betyda något för mig, till en kille som en gång betydde mycket för mig! Vilket är lite jobbigt, men skönt för då kan jag lyssna på denna låt och tänka tillbaka på att det som en gång var, inte var något bra så :)
.
Tack Bebba, my lucky star, för att du ville skriva en låt tillsammans med mig och för att vi skrev en kickass bra låt tillsammans!!!! :D Vi har gått igenom en hel del tillsammans, och har tyvärr en gång fallit för samma sorts kille (inte exakt samma kille dock) och det var nog dessa killar som fick oss att skriva just denna låt!
.
Peace and Music,
Malin

Kommentarer
Postat av: Peter

VÄLKOMMEN hem!! :-D

Hoppas det gick bra alldeles själv på stora LAX!

FIn låt gumman!

Hörs å syns snart!



PoK

2010-08-11 @ 18:04:15
Postat av: Nina

fan va fint du sjunger! Får jag lägga ut den på min blogg? (A)

Kram

2010-08-13 @ 23:15:19
URL: http://nkrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0