LA LA LAnd

Okeeej, dagen från början here we go: (haha måste bara säga innan, it´s bad when you´ve only been here for like 4 days and you start to think in english and dream in english, right??) Med det sagt så... jag vaknade väl runt 7 imorse, börjar få in den här med tid nu! SKÖNT!!! Så jag tog fram datorn och gick in på FB och sånt där halv kul! Sen vid 11 checkade jag ut från mitt hotell, konkade med mig all min packning upp till tågstationen som ligger vid hostlet jag bodde på. (Var btw as vidrigt hostel!!!!!) Väl där satt jag bara och väntade på att mitt tåg skulle komma, jag hade reserverat en biljett till LA klockan 14.00, (min tid, alltså 23.00 er tid) jag kom till tågstationen vid 11.30 som ni kanske förstod eftersom att jag checkade ut från hotellet 11.
Jaja, nu förvirrar jag er, och mig själv.
.
Okej, jag satt och väntade på de där *host...jävla* tåget, men det slutade med att jag tog en buss som gick 1 timme tidigare till LA från SB. Bussresan tog omkring 3 timmar... ville sova men vågade inte somna, haha!
.
Väl framme på Union Station så tog jag en taxi till hotellet som pappa hade hittat och bokat åt mig. Så mot Beverly Hills tog jag mig, SJUKT NICE!!!!!!! När jag kom fram till hotellet så checkade jag in (åh fan...) och sen gick jag och la mig på rummet ett tag, var ganska så trött. Men sen kröp myrorna i brallan fram på mig och jag började känna av hungern, så det var bara att ge sig ut på upptäcktsfärd i stoooooora BH (ehm, kanske ska säga att det är en förkortning av Beverly Hills!!!!) :) Jag var jätte hungrig men hittade INGA resturanger, hade ju inte ätit sen frukost så jag började se stjärnor... (jag vet, jag vet... aldrig igen mamma och pappa!!) gick säkert omkring i 40 minuter och letade MATMATMAT!!! Tillslut hittade jag gatorna där ALLA resturanger och mataffärer och lite shopping finns!!! Åh vilken lycka det var! Så jag gick till Taco Bell och köpe en Nacho Bellgrande (inte stor alls :S) och sen gick jag förbi Trader Joe´s och handlade lite dricka (nej, ingen alkohol... är för ung.) Det blev två apelsinjuice flaskor och en chocolate milk, nonfat... right?!
.
Min mat hann och kallna innan jag kom tillbaka till hotellet, men det gjorde inte så mycket humöret var ju på topp i alla fall!! :) JAG ÄLSKAR DENNA STAD!!!! LA IN MY HEART!
.
Och nu sitter jag här, men pjamasen på och har precis ätit klart samtidigt som jag kollade på ett avsnitt greys anatomy! Ska kolla lite mer greys för att sedan sova, för imorgon ska jag upp tidigt och äta frukost för att sedan gå ut och SHOPPA!!!!
.
Sängen i rummet över mig gnisslar btw... vill inte veta mer!!!!!!
.
Med det sagt så säger jag nu god natt för mig och god morgon till alla er :)
.

.


TRYCK PÅ BILDERNA SÅ BLIR DE STÖRRE!!!

Kommentarer
Postat av: Gösta

Jag kan åka till LA med dig, då är du inte ensam. Be pappa din att Gösse liten behöver 1 år off från Mulves så gör vi LA =D Jag kan tänka mig att sitta i skolan och lyssna på musik, inga problems =D Ta hand om dig och njut denna vecka som du ska shoppa och efter den veckan så får LA helt enkelt vänta på dig =D

2010-08-03 @ 11:06:35
Postat av: Petra

Hej min lilla anka =) kvack kvack!! va skönt att du kom fram till hotellet ordentligt. idag har pappa och jag ollat(oljat) fönster...inte roligt men måste göras =( Gör LA ordentligt nu när du har denna vecka på dig..kolla skolor och sånt nu så du får lite kött på benen.. och för bövelen...ät ordentligt unge!!!! Älskar dig... ha det så trevligt idag när du vaknar och har hela Beverly Hills vid dina fötter =) pusspuss..kvackkvack

2010-08-03 @ 15:11:30
Postat av: Peter

Just det Malin!

Lyssna på ankmamma nu! Ät ordentligt! hihi

Å ha en jätteskön vecka!

Morbror kommer å kollar bilder när du kommer hem! :)

quack quack

Kramis

2010-08-03 @ 19:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0