How much

När ord inte längre räcker till, då tar jag till musik, eller att bara skriva! Som jag sa i inlägget under så vill jag göra en skillnad... Denna låt: http://www.myspace.com/missfamousma/music/playlists/how-much-1403608, skrev jag tillsammans med Sofia. Hon är en väldigt begåvad producer/songwriter och en grym sångerska!
.
För mig betyder låten en hel del, vi skrev den inte tillsammans tillsammans. Utan jag skrev en text och skickade den till henne och hon kom på melodin och la till en del av hennes text! Blev väldigt bra, och på så sätt har låten flera betydelser och berättelser! Alla kan skapa sig en egen historia till låten, så lyssna på den och kommentera gärna vad du tänkte på när du hörde låten eller vem du tänkte på :) Är alltid intressant att höra!
.
Någon som gör en skillnad är Celiné Dion! Hon är grym!!! Innan flygresan hem från USA så hade man hört ett antal av hennes låtar och gillade det man hörde men inte så att jag sitter och lyssnar på henne om dagarna eller kollar på hennes DVD concert! Så på flyget hem fanns hennes DVD concert, det var den längsta filmen på flygningen så bestämde mig för att titta i hopp om att tiden skulle gå lite fortare. Och nu ca 2 veckor efter hemkomst så sitter jag här och har köpt samma DVD concert som visades på planet och tittar! Hon är total grym och allt hon gör!! Hon gör en skillnad och hon bryr sig!! Så för er som inte sätt den, eller gillar Celiné Dion så rekommenderas denna DVD!!
.
.

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej hopp älskling..du har bra och fina tankar och jag hoppas att du kommer att lyckas med dina drömmar.. Älskar dig gumman.. Kvack kvack

2010-08-20 @ 12:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0