Två och en halv vecka senare...

Ja, det är nu två och en halv vecka sen jag fick reda på att jag ska spendera mitt kommande år i Santa Barbara!!!!! Sjukt vad tiden går fort! Lägenhet sökes än, men är inte så orolig faktiskt. Känns skumt, att om en vecka och 9 timmar sitter jag på planet! AHHHHH :D
.
Så, om ni har några frågor... kommentera dem gärna så ska jag svara på dem eller maila dem till [email protected]!
.
Så idag fick jag återigen kontakt med någon som en gång betydde väldigt mycket för mig, känns inte helt ok. Kommer inte fortsätta ha kontakt så mycket tror jag inte, för mycket historia! Men han är en bra vän, och jag hoppas att vi en dag kan vara vänner! (psst, det är honom mina låttexter handlar om... Daaa.) Jag är "glad" att det blev som det blev, för nu kan jag få en chans att uppfylla en av mina drömmar... Att åka till Santa Barbara! Men för att komma hit, där jag är idag, det har tagit mig en lång tid. Inte bara pga honom utan mycket annat, men nu mår jag bra igen! Tack och lov! :)
.
Stå på dig, annars gör någon annan det! Och våga tro att din dröm kan gå i uppfyllelse, jobba hårt för den och en dag kanske det är du som lever din dröm!!
.
VÅGA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0