Take those dreams and make them all come true!

Har hittat boende!!!! YAY! Jag, Terese, Anna och Caroline kommer att bo tillsammans i en lägenhet nära skolan! Har aldrig träffat dessa tjejer men de verkar trevliga, så det ska bli spännande att träffa dem på fredag! Anna och Caroline är redan i Santa Barbara och ska fixa med kontraktet och allt och flytta in sen kommer jag och Terese på fredag och då måste vi åka till typ IKEA och köpa möbler. CANT WAIT!!!!!!!
.
Området där vi ska bo heter La Brezza Apartments, ser nice ut. Men som sagt så ska Anna och Caroline åka dit på måndag och kolla hur det ser ut och allt.
.
SÅÅÅÅÅÅÅ SKÖNT ATT HA BOENDE NU, eller ja vi ska skriva på kontrakt först men vi har hittat en lägenhet i alla fall och kontaktat hyresvärden!! :D
.

Imorgon kommer även familjen Tybell och säger hejdå, konstig känsla att behöva säga hejdå! På måndag ska jag säga hejdå till mina tyresö pinglor Amanda och Hanna, också väldigt konstig känsla!!! :( Men jag är inte bitter :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0