I)t's all about the climb

Att säga hejdå är INTE lätt, att säga "vi ses om ett år" det är svårare, men att säga det till dem som står en närmast det är det värsta! Sa hejdå till mormor idag, sa hejdå till min kusin idag, ska säga hejdå till Hanna och Amanda idag! TAR DET NÅGONSIN SLUT? Antagligen när jag har åkt!
.
Men dessa hejdån är ett "måste", jag har velat göra detta sen jag gick i 6:an och jag ändrar mig inte nu. Jag vill inte ändra mig och jag kommer inte att ändra mig! Jag ska gå efter min dröm, jag ska göra mitt bästa och lite till. Det är min dröm jag vill leva på, det är den som får mig lycklig och det är den som kan ta fram alla mina sidor. Nu låter jag schizofren, haha, men det är jag inte! Men min musik kan ta fram min ledsna sida, min glada sida, min arga sida ja o.s.v. Med min musik är jag lycklig!
.
Så mitt tips är, hur skrämmande det än må vara, gå efter din dröm! GE ALDRIG UPP!! Jag är livrädd, men samtidigt väldigt spänd på vad framtiden håller för mig! :)

Kunde inte sova inatt så jag gick upp och packade ihop mitt rum, nu är det klart och jag har endast kläder kvar i garderoben. Om jag ska få ihop min vecka kommer jag behöva packa klädena inatt! PEPP...! Men vad gör man inte för att få tid med sina kära och nära!
PEACE!
btw, har endast 3 HELA dagar kvar i Sverige!!!!!!!!!!!!!!!! Planet lyfter 06.30 på fredagsmorgon, landar på LAX klockan 12.40 :)
.
(http://www.wingsfoundation.com/indexfiles/lax.html)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0