Im just an ordinary girl!

Så många av er söta läsare vet att jag ska åka till Santa Barbara och plugga, de är ju faktiskt det som min blogg handlar om... Men jag, som de allra flesta, har en dröm. Min dröm är att hålla på med musik, jag skriver eget och sjunger. Det visste ni inte va?;D Men så är det, och det är även dels därför jag vill till USA, men jag fick inte åka dit för mina föräldrar om det inte var att jag hade något att göra. Typ plugga eller au pair. Så jag valde att plugga, en jävla erfarenhet får man ju och dessutom kan jag ju alltid plugga musik. Man kan aldrig lära sig för mycket av någonting som man älskar.
.
Men för att komma till beskrivningen av överskriften på detta inlägg, det är en Hannah Montana låt... Jag älskar Hannah Montana/Miley Cyrus. Hennes musik!!! De flesta i min omgivning är rädda för att jag ska förändras när jag åker till drömlandet, de hoppas att min dröm går i uppfyllelse men också att jag alltid ska vara mig själv. Jag kommer säkert att förändras, men inte till det sämre för då skulle det redan ha hänt. Jag är hur lycklig som helst, och mycket kan jag tacka de fans som jag har för. Jag har skrivit autograf och har fått fanmails, vilket jag uppskattar hur mycket som helst... Men en sak, jag kommer inte att förändras, så oroa er inte för mig!
.
Jag älskar det jag gör, och jag hoppas att jag en dag kan leva på det!
.
Detta blev ett låååååååååååångt inlägg så nu säger jag såhär för att avsluta det hela:
"Don't get me wrong, I love who I am. I don't wanna be ungrateful, It probably sounds strange. I really love the role I play, The songs I sing, But with all the fame. The things that seem so simple, suddenly, so far out of reach. Wish that they could see that underneath... I'm just an ordinary girl!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0