A never ending chapter

Long time no see... men mitt skrivande går åt till annat just nu! Har nämligen börjat skriva på en berättelse, roman om man nu vill kalla det de. Haha skumt de lät... men aja jag har iaf börjat skriva på en berättelse. Än så länge är de endast ett fåtal som läst de lilla jag skrivit, och de har gillat vad de läst. Vilket är kul :)
Jag vill ge ett extra stort och varmt tack till Johanna!!! Du är bäst, att du orkar läsa minsta lilla nya jag skriver och att du är kritisk är guldvärt! Ja, hela du är guldvärd men du fattar;D haha! Är sååå glad att du kommit hem till Stockholm igen. Antar att de som säger : "We don't know what we've got until its gone". Du var ju aldrig borta borta (tacka gudarna för de) men du var inte i stockholm! Så vill att du ska veta att jag är glad att du är här igen och att vår vänskap inte har förändrats någonting under alla dess år! Den har nog bara blivit starkare! Så ett hjärta till dig!

Nu ska jag fortsätta skriva på min berättelse så jag har lite mer att tracka Johanna med ;D Och för er nyfikna där ute... Denna berättelse kommer kicka ass;D

Adios,
M

Kommentarer
Postat av: Petra

Åhhh va roligt att du börjat skriva en berättelse... när får jag läsa då da...sen kanske ;) vad fint du skrev till Johanna, du är gullig du....kvack kvack pusspuss

2010-09-25 @ 10:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0