I´ll be coming home!

Okej, jag är en loser... Whatever?! Vet inte om några vet detta men jag vet det iaf. Jag åker hem! Jag ska ta en vecka i LA... skönt att inte åka hem direkt och inse att man misslyckats! Men jag stå för det, jag har vart här i två nätter... en i LA och en i SB! Jag älskade (rättelse, ÄLSKAR) LA, och LA är drömmen. Santa Barbara är fint, och mysigt men det är inte mitt hem. Det är inte vad jag vill, jag vill inte vara här ensam! Så jag kommer hem, en vacker dag kanske jag är mogen för att åka iväg till ett land helt ensam men inte just nu! Min kompis tittar knappt åt mitt håll?! Jag är ledsen, detta blev nog inte bloggen ni vilje följa men jag följer mitt hjärta och mitt hjärta säger såhär! Jag vet att jag inte gett detta en chans, men jag känner mig själv så pass väl att jag vet när något är fel och när något är rätt. Jag bodde i LA första natten och såg lite av staden, JAG ÄLSKADE DEN!! Så jag kommer komma tillbaka, men då kommer jag nog hålla mig till LA!
Det är inte direkt att jag har hemlängtan, (jag saknar er alla men..) jag är nog inte redo att åka helt ensam bara! Jag tog mig hit, det gjorde jag! Men nästa gång ska jag stanna där jag vill vara, jag trodde att det var SB men nu vet jag att det är LA!
.
Jag har en dröm, och bara för att jag åker hem betyder inte det att jag slutar drömma! Jag kommer jobba hårt för den, men på en annan plats!
.
Så jag åker till LA imorgon och bor där i en vecka, sen åker jag hem :)

Kommentarer
Postat av: Hannapanna

Men vänta litegranna på mig så kanske vi kan åka dit tillsammans så slipper vi båda vara ensamma hjärtat <3

2010-08-02 @ 11:21:24
Postat av: Carina

Man ska följa sitt hjärta! LA kommer att finnas kvar för dig när du är redo. Välkommen hem gumman!

Kramar

2010-08-02 @ 13:11:32
Postat av: Peter

Man ska göra det man känner för! Helt klart!

Har nog ångrat en del detaljer i mitt liv men se framåt aldrig bakåt. :)

Kommer du hem e du Jättevälkommen tebax!



Puss å Kram

2010-08-02 @ 18:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0