Everybody needs a song, a beautiful melody

Vaknade vid 9 typ... och började dagen med att kolla Disney Channel! Vid 1 kanske?! så skypade jag med la familia och Wilmis och Tim! Mysigt!!! Sen bar det av till Santa Monica Blvd, skulle ju kolla om man kunde köpa en blackberry utan abonnemang, och det kunde man :D MEN... försäljaren sa att det inte var någon bra idé eftersom vi har olika täckning och så i Sverige mot USA så det blev ingen ny telefon!
.
Gick istället vidare ner på Santa Monica Blvd och köpte två låååångklänningar, en svart och en leopardmönstrad! RAWR...! Hittade ingen Ben & Jerrys som jag så desperat letade efter, så det blev Starbucks... big chocker there! NOT!
.
När jag lite senare gick på Rodeo Drive så står en kille och säljer sin egna CD, osignad och an upcoming artist... förhoppningsvis. Alla gick förbi honom så lilla jag tänkte att jag stannar och köper en CD. Det är ju det minsta jag kan göra, när jag själv vill vara i samma business och vet hur svårt det är att "ta sig fram"... så lilla jag köpte hans CD, kostade dock 10$ och det vet jag inte om den var värd men om jag vore han skulle jag vilja att folk gjorde samma sak för mig så! Men han hade en del schysta låtar...! Trevlig var han också, och utseende hade han så vem vet han kanske slår igenom. Men han sa de att "Im never gonna have my break here in the states cause Im from here and when Im here Im just like everyone else. So Im gonna go overseas and try my luck there. But I think that you could definitely make it big here, cause you ARE special and have something no one else have. You have blonde hair, blue eyes and an accent. So make it and break it big!" Han är ett stort fan av Robyn också, nice!
.
Efter mitt lilla äventyr tog jag en taxi hem, the taxidriver sa att gatan typ mittemot mitt hotell... Michael Jackson hyrde tydligen ett hus där innan han dog! COOLT!!!!!!
.
Nu är det nog snart dags att gå ner till restaurangen och äta en middag! Åker hem i morgon, nervös för att komma till stoooooora LAX och klara sig själv... men det kommer nog gå bra, och man kan ju alltid fråga någon om hjälp! (Smart där Malin, riktigt smart... ibland använder du ju hjärnan väl...)
.
Puss och hoppas ni alla sover gott (även du Göran som gillar att hänga på Fb om nätterna) så ses vi på måndag :) Lär skicka in ett litet ointressant inlägg i morgon innan jag åker till LAX!
.
(Går som vanligt inte att lägga upp bilder här...)
.

.
Har tänkt ganska mycket på dig på senaste tiden, så här är till dig: Original song 30 days © Malin 2010
http://www.myspace.com/missfamousma/music/playlists/30-days-1393410

Kommentarer
Postat av: Petra

Disneychannel igen.... klänningarna låter snygga...grrrr.....Du kommer att klara dig utmärkt på LAX... Bra att fråga sig fram... vi hörs sen när du vaknar... puss älskar dig...kvack kvack

2010-08-08 @ 15:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0